Konu
:
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı geçti
Tekil Mesaj gösterimi
Dün, 18:10
Nefret
Senior Member
Kayıt Tarihi: 3 February 2025
Mesajlar:
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'ndan geçerek körfezden ayrıldığını duyurdu.
Nefret
Açık Profil bilgileri
Nefret nickli üyeye özel mesaj gönderin
Nefret nickli üyeye ait bütün mesajları arattır