ceyLin
8 January 2009, 13:58
Bu örnegimizde ünlü Matrix filminden tanidigimiz TRINITY birazcik hirpalanmis bir hal alacak. Nasil mi? Ilk önce Resim dosyamizi açiyoruz. Isteyenler asagidaki resimi kopyalayip üzerinde çalisabilirler.
[Only Registered Users Can See Links]
Simdi öncelikle resim üzerinde belli bölgelerimizi inceleyelim. Bir insan dayak yediginde ya da kavga felamn ettiginde genellikle göz altlari, yanaklarinin ust kismi (elmacik kemikleri), boyun kismi ve bazen vucudunu ksimlarinda morarmalar ( Anotomiyede giris yaptik bu vesile ile). Simdi Asagida resim üzerinde bu anlattigim bölgeleri isaretledim. Isaretlemis
oldugum bölgelere dikkat edecek olursaniz genelde yuzun karanlik kisimlaridir. Oynama yapacagimiz alanlar da buralardir.
[Only Registered Users Can See Links]
Simdi Burn Tool (O) aracimizi seciyoruz yukaridaki ayar kismindan Range : Midtones ve Exposure : %70 olacak sekilde ayarliyoruz. Artik Trinitiy dovebilirz. Simdi de firca boyutumuzu 17 olarak seciyoruz. Artik isleme geçebiliriz. Isaretledigimiz alanalari firçamizla yavasca yakiyoruz ( Morluklar olusmaya basliyor)
[Only Registered Users Can See Links]
Istediginiz gibi eklemeler cikarmalar yapabilirsiniz. Bu basit araçla neler yapilacagini kisaca görmüs olduk.
[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]
Simdi öncelikle resim üzerinde belli bölgelerimizi inceleyelim. Bir insan dayak yediginde ya da kavga felamn ettiginde genellikle göz altlari, yanaklarinin ust kismi (elmacik kemikleri), boyun kismi ve bazen vucudunu ksimlarinda morarmalar ( Anotomiyede giris yaptik bu vesile ile). Simdi Asagida resim üzerinde bu anlattigim bölgeleri isaretledim. Isaretlemis
oldugum bölgelere dikkat edecek olursaniz genelde yuzun karanlik kisimlaridir. Oynama yapacagimiz alanlar da buralardir.
[Only Registered Users Can See Links]
Simdi Burn Tool (O) aracimizi seciyoruz yukaridaki ayar kismindan Range : Midtones ve Exposure : %70 olacak sekilde ayarliyoruz. Artik Trinitiy dovebilirz. Simdi de firca boyutumuzu 17 olarak seciyoruz. Artik isleme geçebiliriz. Isaretledigimiz alanalari firçamizla yavasca yakiyoruz ( Morluklar olusmaya basliyor)
[Only Registered Users Can See Links]
Istediginiz gibi eklemeler cikarmalar yapabilirsiniz. Bu basit araçla neler yapilacagini kisaca görmüs olduk.
[Only Registered Users Can See Links]