Avrupa Birliği yolculuğuna başladılar... 'Moldova'nın geleceği AB içindedir"
Moldova Cumhurbaşkanı Maya Sandu, Brüksel'deki 2. AB-Moldova Zirvesi'nde ülkesinin katılım müzakerelerinde ilk fasıl kümesini açtığını duyurdu. Rusya'ya olan enerji bağımlılığından tamamen kurtulduklarını vurgulayan Sandu, kalan tüm fasıl kümelerini derhal açmaya hazır olduklarını ilan etti.
|
| Saat: 01:01 |
Telif Hakları vBulletin® v3.8.4 Copyright ©2000 - 2026, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
Search Engine Optimisation provided by
DragonByte SEO v2.0.37 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.