11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'ndan geçerek körfezden ayrıldığını duyurdu.
|
| Saat: 05:16 |
Telif Haklarý vBulletin® v3.8.4 Copyright ©2000 - 2026, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.
Search Engine Optimisation provided by
DragonByte SEO v2.0.37 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.