Avrupa Birliği yolculuğuna başladılar... 'Moldova'nın geleceği AB içindedir"
Moldova Cumhurbaşkanı Maya Sandu, Brüksel'deki 2. AB-Moldova Zirvesi'nde ülkesinin katılım müzakerelerinde ilk fasıl kümesini açtığını duyurdu. Rusya'ya olan enerji bağımlılığından tamamen kurtulduklarını vurgulayan Sandu, kalan tüm fasıl kümelerini derhal açmaya hazır olduklarını ilan etti.
|