Tekil Mesaj gösterimi
 
Alt 4 October 2008, 15:45
reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
reis reis isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Root Administrator
 
Kayıt Tarihi: 26 July 2008
Mesajlar:
Arrow En sempatik takım hangisi

Bana göre Beşiktaş ama =))


Sizlere göre hangisidir onuda yorumlarınızla görücez




DiShiKartaL
Alıntı ile Cevapla