Konu
:
forumun pLayboyLarı kimLer ;)
Tekil Mesaj gösterimi
16 June 2009, 11:33
reis
Root Administrator
Kayıt Tarihi: 26 July 2008
Mesajlar:
forumun pLayboyLarı kimLer ;)
haDdi bakaLım herşeyimiz tamDı bi pLayboyLarımız eksikti
DD
adayLarı benDeniz biLqinize sunuOrum seçim yine bizLerin
ErkuT-CeSeT-RüzgaR-KaN-The-BerduSh-Nefret-Oquz-LuCky-MeCNuN-KaragümrükLü-ŞahiN
oyLama kuraLLarı
*oyLamalar 5 puan üzerinden değerLendiriLmeye başLanıCak.
*en fasLa 3 kişiye oy veriLebilir(A:5 B:2 C:3 şeklinde)
*bir üye istediği kadar oyLama yapabilir ama yalnızCa bi seFer bi kişiye oy verme hakkına sahiptir.
keyifLi oyLamalar makSat muhabbet
))
reis
Açık Profil bilgileri
reis nickli üyeye özel mesaj gönderin
reis´nin Web Sitesini ziyaret edin
reis nickli üyeye ait bütün mesajları arattır