|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Aramız mesafeli fazla tanımam ama tanıdığım kadarıyla iyi
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ne Desem YaLan OluR Şimdi Kendisini Pek FazLa TanımıyoRum . (:
|
![]() |
|
|