|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Evet Katılırım .
Alttaki Sende Aşkı Bulupta YaşayamayanLardanmısın .... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
evet.buldum yaşadım bitti şuanda bulmaya çalışmıyorum karşıma çıkarsada yeniden yaşarım
![]() Alttaki ölmeyi yaşamaktan çok istedinmi |
|
#3
|
|||
|
|||
|
İstedim..
Alttaki hiç yanLış anLaşıLdın mı ? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
evet çok
alttaki türkiyenin en büyük klübü fenerbahçe dimi
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
hayır kuzum elbtteki Çarşı
![]() Alttaki bu şampiyonluk hakkımızdı değil mi ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Hayırrrr Bu Sene CimBom gerisi YaLan
![]() Alttaki Hırçın'mısın ? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
bazı durumlarda evet
![]() alttaki sakinmisin
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
oRTA şeker diyebilirz buna ,belli olmuyor ki ama evet diim bari
![]() ![]() .Alttaki arkadaşım Sevgilin varmı ?
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Hayır Sevgilim yok. (:
Alttaki arkadaşım sigaranın yanında nescafe severmisin.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Hayır,sigara da içmiyorum Nescafe 'de ama nezaketinden dolayı teşekkür
![]() Alttaki YüzeLimmiiiii
|
![]() |
|
|