|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
hayır kuzum elbtteki Çarşı
![]() Alttaki bu şampiyonluk hakkımızdı değil mi ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Hayırrrr Bu Sene CimBom gerisi YaLan
![]() Alttaki Hırçın'mısın ? |
![]() |
|
|