|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
bazı durumlarda evet
![]() alttaki sakinmisin
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
oRTA şeker diyebilirz buna ,belli olmuyor ki ama evet diim bari
![]() ![]() .Alttaki arkadaşım Sevgilin varmı ?
|
![]() |
|
|