|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hayır Sevgilim yok. (:
Alttaki arkadaşım sigaranın yanında nescafe severmisin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Hayır,sigara da içmiyorum Nescafe 'de ama nezaketinden dolayı teşekkür
![]() Alttaki YüzeLimmiiiii
|
![]() |
|
|