|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Cekip UzakLara Gitsem ? Şerefsizlerle değil Şerefle ya$asam..
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
ofs cok üsüdüm ya bu forumun kombisi calısmıyomu
derecesini yükseltin
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
abiMe hanGi kıZı kaçırSak ajePp die düşünüom :P
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
sabah olmasınn
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
ayh bencede olmasında söle güzel bi uyku cekeyiym
![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
güzel bi kahvaltı =)=)
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Cokkkk SınıRLıyımmmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
deLiLeR qißi İsyaN Etmek Hayata... Kendime.... İnsanLaRa.... HeRşeye....
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ölmekk eyyy nerde
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
kocaman ir tosttt yapmak içinn kalkabilirmiyim acep
|
![]() |
|
|