|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Oyy yawrum yazıkk bi kupa werin suna kıyamam süperaLem oLarak sewinsin qaribim xD
|
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|