|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Devam edelim avatarlarımıza bunlarda yeni çalışmalarım : )
![]() ![]() Aşkı anlatan bir resim tüm aşıklara : ) ![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Aşka bir merhaba diyelim mi (:
avatarLar devam (: ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Bana da yaparmısın : )
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ya ben bende istiyorum .))
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
.........
![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Teşekkürler uçurum çiçeği, ancak daha delikanlı avatarlardan da yaparsan daha çok sevinirim : )
|
![]() |
|
|