|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Süper Lig'de takım harcama limitleri açıklandı. Galatasaray 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en yüksek limite sahip kulüp oldu. Sarı-kırmızılıları Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.
|
![]() |
|
|