|
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Alıyım son mesajı _gulay_ tsk edrim
bu arada takımdasız sevindim
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
luca_89 Daha Adayımız olamadın Nihahahhaha
![]() ![]() :
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
çaldımmm ahahahaaaaaaaaaaa
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Halk DiLinde Muteber Bir Nesne yOktur DevLet Gibi
oLmaya DevLet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi .. ( Kanuni suLtan süLeyman Han (Hz.)) Bak PaŞam biLe neDemiş SagLıktan evLa DevLetmi vardır , Bre Kendini biLmezLer ![]() O yüzden sagLık oLsun SagLık KazanSın Hırs yapmayın ![]() sOn Mesaj sagLıkLı eLLere yaRaşır ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
bencede the
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ve Ve Ve işte bendee hihihihihihihi aldım gittyyyy
![]() ![]() :
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ben geldım sonunda .....
)))BEN ALİM ARTIK...
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
yeter sana bu kaar ecükde bende dursun
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ben aldım işte ohhh ohhhh çatlaaa
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
ben mi çatlayayım aha şimdide sen catla
|
![]() |
|
|